Migawki

Forum Super Sylwetki znowu otwarte! Dostępne dla zarejestrowanych użytkowników, stanowi miejsce wymiany rzetelnych informacji o tym jak schudnąć i zbudować piękną sylwetkę, o tym jak zdrowo i racjonalnie jeść, jak ćwiczyć efektywnie, jak zadbać o zdrowie i kondycję. Serdecznie zapraszamy!

Budowa masy mięśniowej - umiarkowanie podstawą sukcesu PDF Drukuj Email
Wpisany przez Super Sylwetka   
wtorek, 28 lipca 2015 10:00

Podstawową zasadą treningu siłowego umożliwiającą budowę mięśni oraz poprawę siły jest dostarczanie organizmowi bodźców do których nie przywykł. Stres wyzwala adaptację ciała, które alby lepiej taki stres w przyszłości znosić, rozbudowuje mięsnie i czyni je silniejszymi.

Zasada ta nie oznacza jednak, że im więcej stresu, tym lepiej. Zbyt wiele stresu działa szkodliwie. Gdy wykonasz zbyt wiele serii i powtórzeń, nieustannie ćwicząc do upadku mięśniowego, gwałtownie rośnie czas jaki Twój organizm potrzebuje do regeneracji. Nalezy pamiętać o tym, że obok intensywności treningu mamy jeszcze drugi parametr decydujący o jego skuteczności - jest to częstość treningu. Gdy zwiększasz długość okresu regeneracji, spada częstość Twoich treningów, a to jest niekorzystne i pogarsza wyniki.

Więcej…
 
Dyskusja...


Cukry - uzależnienie, zagrożenia, zamienniki PDF Drukuj Email
Wpisany przez Super Sylwetka   
wtorek, 21 lipca 2015 10:00

Czy uzależnienie od słodyczy to przypadłość fizyczna czy też wszystko tkwi w psychice? Jakie konsekwencje poza tyciem może takie uzależnienie powodować? Jak się od niego uwolnić? O tym krótko poniżej.

Więcej…
 
Dyskusja...


Jak dobierać obciążenia w treningu siłowym PDF Drukuj Email
Wpisany przez Super Sylwetka   
wtorek, 14 lipca 2015 00:00

Większość planów treningowych instruuje nas abyśmy ćwiczenia wykonywali z określonym obciążeniem. Część planów zaleca wykonanie określonej liczby powtórzeń, część idzie dalej, informując iż powinniśmy użyć określonego procentu ciężaru maksymalnego (na przykład 85% 1RM) albo też ciężaru który możemy podnieść tylko 5 razy (5RM). Jak takie ciężary wyznaczać i jak je dobierać, o tym w poniższym artykule.

Więcej…
 
Dyskusja...


Trzy kluczowe komponenty treningu siłowego na odchudzanie PDF Drukuj Email
Wpisany przez Super Sylwetka   
wtorek, 07 lipca 2015 00:00

Czy cieszą Cię Twoje wyniki w odchudzaniu? Przestrzegasz diety ale wyników brak? Jedną z możliwości jakie należy sprawdzić jest analiza Twojego treningu - czy jest on wystarczająco dobrze ukierunkowany na spalanie tkanki tłuszczowej? O tym traktuje ponizszy artykuł - oto trzy kluczowe komponenty treningu siłowego jakie ćwiczący powinien miec na względzie ćwicząc po to, aby schudnąć.

Więcej…
 
Dyskusja...


<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 7

Zdjęcie Tygodnia

Super Sylwetka - Schudnij z Nami! 

Andrejs Pidjass - Fotolia.com

Sondy

Szukasz informacji o:
 

Nasi Goście


Jak dotąd odwiedziło nas:

Licznik

internautów.


Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 165 gości 

Administracja

Migawki

Forum Super Sylwetki znowu otwarte! Dostępne dla zarejestrowanych użytkowników, stanowi miejsce wymiany rzetelnych informacji o tym jak schudnąć i zbudować piękną sylwetkę, o tym jak zdrowo i racjonalnie jeść, jak ćwiczyć efektywnie, jak zadbać o zdrowie i kondycję. Serdecznie zapraszamy!