Migawki

Forum Super Sylwetki znowu otwarte! Dostępne dla zarejestrowanych użytkowników, stanowi miejsce wymiany rzetelnych informacji o tym jak schudnąć i zbudować piękną sylwetkę, o tym jak zdrowo i racjonalnie jeść, jak ćwiczyć efektywnie, jak zadbać o zdrowie i kondycję. Serdecznie zapraszamy!

Genetyka a otyłość PDF Drukuj Email
Wpisany przez Super Sylwetka   
wtorek, 22 kwietnia 2014 08:00
"Grubi dziadkowie, grubi rodzice, ja tak samo - ani chybi to genetyka, czyli nic się nie da zrobić" - czy napewno ? Czytaj dalej !
Więcej…
 
Dyskusja...


Cykl "Treningi Mistrzów" - część IV - Rosyjski trening podciągania na drążku PDF Drukuj Email
Wpisany przez Super Sylwetka   
wtorek, 15 kwietnia 2014 08:00

Kulturystyka, w odróżnieniu od podnoszenia ciężarów, była sportem wyklętym w Związku Radzieckim. Uznawano ją za "burżuazyjny wymysł" i nie popierano jej rozwoju. Z tej przyczyny młodzi chłopcy spragnieni większych mięśni albo zdobywali je w ulicznych bójkach, albo w "siłowniach" zaimprowizowanych w piwnicach blokowisk. Z takich właśnie siłowni wywodzi się doskonały program służący poprawie wyników w podciąganiu na drążku.

Radzieccy kulturyści wyznawali zasadę, że zanim młody adept zacznie ćwiczyć z ciężarami, powinien on umieć podciągnąć się na drążku minimum dwanaście razy, zrobić piętnaście do dwudziestu pompek na poręczach i wykonać czterdzieści do pięćdziesięciu pompek zwykłych. Dopiero gdy mógł wykazać się takimi wynikami był dopuszczany do prawdziwych ćwiczeń siłowych.

Więcej…
 
Dyskusja...


Trzy kwadranse jazzu PDF Drukuj Email
Wpisany przez Super Sylwetka   
wtorek, 08 kwietnia 2014 08:00

Popularna audycja radiowa "Trzy Kwadranse Jazzu" przez całe lata raczyła słuchaczy solidną dawką ich ulubionej muzyki w bardzo skompresowanej formie. Czterdzieści pięć minut to wszystko, co dało się zmieścić w radiowej ramówce. Słuchacze jednak kochali tą audycję - jej krótki czas trwania rekompensowała jej jakość. Co jednak ma to wspólnego z fitnessem i budową pięknej sylwetki?

Ano ma - gdy brak czasu, gdy do dyspozycji mamy jednorazowo nie więcej niż trzy kwadranse na jakikolwiek trening, dodatkowo jeszcze jeśli takim czasem dysponujemy nie częściej niż trzy razy w tygodniu, trzeba nieźle "dać jazzu" aby trening przyniósł efekty. Czas należy wykorzystać bardzo efektywnie, a jego małą ilość zrekompensować intensywnością.

Więcej…
 
Dyskusja...


Cykl "Treningi Mistrzów" - część VI - trening całodzienny Paula Andersona PDF Drukuj Email
Wpisany przez Super Sylwetka   
wtorek, 01 kwietnia 2014 08:00

Paul Anderson okrzyknęty w USA "Najsilniejszym Człowiekiem Świata" a po wizycie w ZSRR nazywany tamże "Cudem Natury", w dzieciństwie cierpiał na trzy przypadłości - chorobę nerek, niski wzrost i brak wystarczającej siły aby grać w football amerykański. Z tego ostatniego powodu rozpoczął w bardzo młodym wieku swoją przygodę z ciężarami, która zaprowadziła go nie na footballowe boisko, ale na szczyty sławy w dziedzinie sportów siłowych.

Bardzo szybko okazało się że Anderson ma do podnoszenia ciężarów niezwykłe predyspozycje. Przy swej pierwszej próbie robienia przysiadów ze sztangą, Paul wykonał dziesięć powtórzeń z ciężarem 158 kg. Wkrótce zdobył tytuł Mistrza USA amatorów, by zaraz potem wyjechać na pokaz do Moskwy, gdzie w erze zimnej wojny, na oczach piętnastotysięcznej widowni dokonywał cudów nadludzkiej siły i stał się ulubieńcem rosyjskiej publiczności.

Więcej…
 
Dyskusja...


<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 8

Zdjęcie Tygodnia

Super Sylwetka - Schudnij z Nami! 

Andrejs Pidjass - Fotolia.com

Sondy

Szukasz informacji o:
 

Nasi Goście


Jak dotąd odwiedziło nas:

Licznik

internautów.


Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 62 gości 

Administracja

Migawki

Forum Super Sylwetki znowu otwarte! Dostępne dla zarejestrowanych użytkowników, stanowi miejsce wymiany rzetelnych informacji o tym jak schudnąć i zbudować piękną sylwetkę, o tym jak zdrowo i racjonalnie jeść, jak ćwiczyć efektywnie, jak zadbać o zdrowie i kondycję. Serdecznie zapraszamy!