Migawki

Forum Super Sylwetki znowu otwarte! Dostępne dla zarejestrowanych użytkowników, stanowi miejsce wymiany rzetelnych informacji o tym jak schudnąć i zbudować piękną sylwetkę, o tym jak zdrowo i racjonalnie jeść, jak ćwiczyć efektywnie, jak zadbać o zdrowie i kondycję. Serdecznie zapraszamy!

Jak ćwiczyć z sensem PDF Drukuj Email
Wpisany przez Super Sylwetka   
wtorek, 22 lipca 2014 08:00

1. Ćwiczenie z sensem to przede wszystkim dostosowanie metod treningowych do swoich celów. Większość osób jednak nie ma celów, albo jeszcze gorzej, chciałaby wszystko naraz - stać się szczupłym, wielkim, sprawnym, silnym, szybkim, zwinnym, giętkim itp. itd. - najlepiej w miesiąc. Mam przykre wieści - tak się niestety nie da.

Trzeba obrać sobie jakiś cel główny i z 1-2-3 cele pomniejsze z głównym nie kolidujące i skupić sie na ich realizacji, wybierajac metody treningowe pasujące do celu a ograniczając lub pomijając wszystkie które w osiagnięciu danego celu są zbędne

Więcej…
 
Dyskusja...


Test kondycji mięśni brzucha PDF Drukuj Email
Wpisany przez Super Sylwetka   
wtorek, 15 lipca 2014 08:00

Czy nasze mięśnie brzucha są wystarczająco sprawne? Aby to sprawdzić, wykonajmy test sprawdzający wytrzymałość i stan mięśni brzucha.

Test wytrzymałościowy - brzuch wg. IFA (International Fitness Association).

Więcej…
 
Dyskusja...


Dziewięć elementów fitnessu PDF Drukuj Email
Wpisany przez Super Sylwetka   
wtorek, 08 lipca 2014 08:00

Wypowiedzi w stylu "zapisałam się na fitness" oraz reklamy produktów w stylu "płatki fitness", "soczki fitness" i tym podobne mnożą się jak grzyby po deszczu, warto więc chyba wyjaśnić krótko, na czym tak naprawdę fitness polega i co się pod tym pojęciem rozumie.

Fitness jest to dążenie do osiągnięcia maksymalnej (dla danej jednostki) sprawności fizycznej - poprzez różnorodne formy ruchowe dostosowane do możliwości, gustu, oczekiwań tej jednostki, która tym samym bierze znaczną odpowiedzialność za funkcjonalne doskonalenie własnego organizmu.

Więcej…
 
Dyskusja...


Tempo bracie, tempo - czyli o szybkości wykonywania powtórzeń PDF Drukuj Email
Wpisany przez Super Sylwetka   
wtorek, 01 lipca 2014 08:00

Jak szybko należy podnosić ciężary? A jak szybko opuszczać? Robić pauzy między opuszczeniem a podniesieniem czy nie? O tym wszystkim w poniższym artykule.

Koncepcja tempa narodziła się w końcu lat osiemdziesiątych zeszłego wieku. Do czasu jej powstania całe pokolenia sław z panteonu kulturystyki i sportów siłowych ćwiczyły w słodkiej nieświadomośc, i że coś takiego w ogóle istnieje. No właśnie, co to w ogóle jest to tempo?

Mianem tempa określa się prędkość wykonywania powtórzeń, a ściślej czas w jakim ciężar opuszczamy, czas pauzy oraz czas podnoszenia ciężaru, w takiej właśnie kolejności.

Więcej…
 
Dyskusja...


<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 8

Zdjęcie Tygodnia

Super Sylwetka - Schudnij z Nami! 

Andrejs Pidjass - Fotolia.com

Sondy

Szukasz informacji o:
 

Nasi Goście


Jak dotąd odwiedziło nas:

Licznik

internautów.


Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 124 gości i 1 użytkownik 

Administracja

Migawki

Forum Super Sylwetki znowu otwarte! Dostępne dla zarejestrowanych użytkowników, stanowi miejsce wymiany rzetelnych informacji o tym jak schudnąć i zbudować piękną sylwetkę, o tym jak zdrowo i racjonalnie jeść, jak ćwiczyć efektywnie, jak zadbać o zdrowie i kondycję. Serdecznie zapraszamy!